повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення товару належної якості.
Умови обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статей 9 Закону «Про захист прав споживачів»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений у магазин протягом 14 днів з дня продажу за умов збереження товарного вигляду:
-товар не був у вживанні і не має слідів ношення - царапин, сколів, потертостей і т.п.
-товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
-збережені всі ярлики і заводське маркування
-товар зберігає товарний вид і свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару:
Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії:
1. Запакуйте ТОВАР в упаковку в повній комплектації
2. Повідомте нам на електронну адресу ditya.ua@gmail.com свої персональні дані і реквізити для повернення Вам грошових коштів,
3. Зверніться в найближче відділення Нової Пошти. Вкажіть, будь ласка, дані отримувача:
- Отримувач: Пригорницький Євгеній Олександрович
- Телефон: 380971847646..
- Адреса отримувача:
- Відділення № 91 вул. Академіка Заболотного, 48а, м. Київ
4. Повернення коштів відбувається протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на самому складі повернення
Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був невідповідної якості. Якщо товар відповідної якості всі витрати несе покупець
З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text, компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text.